Termeni si Conditii
Toate datele personale pe care ni le furnizati in calitate de utilizator/vizitator beneficiaza de prelucrare numai in scopul oferirii in conditii optime a livrarilor comenzilor si serviciilor asociate site-ului Jujo (jujo.ro).
Site-ul Jujo.ro este operat de societatea BASMIO DS SRL, cu sediul in Sighetul Marmatiei, Maramures, inscrisa in Registrul Comertului cu numarul J24/698/2020, CUI : RO42687482. Prin completarea formularului de inregistrare sau plasare de comanda fara cont /cu check out rapid de pe Jujo.ro,utilizatorul declara ca isi da, in mod expres si neechivoc, consimtamantul ca datele sale cu caracter personal sa fie prelucrate si folosite in viitor de catre administratorii Jujo.ro (jujo.ro) in urmatoarele scopuri:
- Stabilirea contactului cu clientii;
- Prelucrarea comenzilor;
- Participarea la concursuri, promotii;
- Transmiterea de mesaje non-comerciale sau de tip administrativ (privind schimbari in site, contul de utilizator, etc);
- Transmiterea de oferte, promotii, mesaje publicitare si de marketing privind activitatea Jujo.ro si a tertilor cu care Jujo.ro are relatii de orice natura (inclusiv comerciale).
Societatea va retine datele cu caracter personal si le va folosi in scopul informarii utilizatorilor privind situatia contului de pe JuJo (jujo.ro),privind evolutia si starea comenzilor, precum si in evaluarea produselor si serviciilor oferite. Informatiile solicitate in cazul platilor online intra sub incidenta conditiilor de utilizare a procesatorilor de plati, iar JuJo (jujo.ro) nu va solicita si nu va stoca niciun detaliu referitor la cardul dumneavoastra. In cazul in care aveti intrebari sau nelamuriri in legatura cu acesti termeni de confidentialitate, nu ezitati sa ne contactati prin intermediul formularului dedicat de contact sau la adresa de email contact [at] jujo.ro.
Urmatoarele reguli stabilesc politica de confidentialitate promovata de Jujo.ro. Aceasta politica explica in ce mod utilizam noi orice tip de informatie personala pe care ne-o puteti oferi pe parcursul utilizarii site-ului sau plasarii unei comenzi online.
Informatii personale inseamna orice tip de informatie care va identifica pe dumneavoastra in nume personal (de exemplu numele dumneavoastra, adresa sau e-mailul). Informatiile oferite in momentul cand va inregistrati sunt folosite pentru a va permite sa aveti acces la anumite parti ale site-ului JuJo cum ar fi reutilizarea adreselor deja salvate, posibilitatea de a vedea istoricul comenzilor anterioare, posibilitatea de a primi cupoane promotionale in functie de comenziile deja efectuate etc.
In eventualitatea in care vindem sau dispunem intr-un alt mod de o fractiune sau de intregul nostru business catre o alta parte, ne rezervam dreptul de a transfera informatia dumneavoastra ca parte a oricaror active vandute sau disponibilizate.
Colectam informatiile de la clienti pentru a putea onora comenziile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii complete referitoare la starea comenziilor sau a livrarii. Informatiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare, numerele de telefon, adresa de e-mail. Informatiile referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvate de catre site-ul nostru. De asemenea vom avea nevoie de informatiile referitoare la cont (adresa e-mail si parola),pentru ca dumneavoastra sa va puteti accesa ulterior contul creat.
Cand va revizuiti informatia personala, noi va oferim spre utilizare un server cu grad inalt de siguranta. Software-ul acestui server cripteaza informatia pe care o introduceti dumneavoastra, inainte de a ne fi transmisa noua. In plus, avem proceduri de securitate care acopera stocarea si divulgarea informatiilor dumneavoastra, pentru a preveni accesul neautorizat si pentru a actiona in concordanta cu legislatia din Romania referitoare la protejarea datelor. Acest lucru inseamna ca, uneori, este posibil sa va cerem sa faceti dovada identitatii dumneavoastra inainte de a va dezvalui anumite informatii personale.
Vom incerca sa va informam daca apar schimbari in politica noastra de confidentialitate care pot afecta modul in care utilizam informatia furnizata de dumneavoastra. Cu toate acestea, noi ii incurajam pe utilizatori sa fie responsabili in ceea ce priveste confidentialitatea datelor personale si sa verifice din cand in cand regulile stipulate de aceasta politica, pentru a-si reactualiza preferintele.
Plata si Livrarea
Toate preturile sunt finale si includ TVA, societatea BASMIO DS SRL fiind platitoare de TVA.
Orice comanda plasata prin intermediul site-ului Jujo.ro are valuare contractuala in limita stocului disponibil si dupa ce a fost confirmata de catre magazin.
Livrarea produselor se face prin curierat rapid. Costul transportului per comanda este de 25 lei indiferent de destinatie, exceptie facand produsele din categoriile Spatii de joaca rezidentiale/uz public pentru care transportul este de 300 de lei oriunde in Romania din greutatii si volumului crescut al coletelor. Livrarea se va realiza in intervalul 24-72 de ore de la confirmarea comenzii, luni - vineri, sambata in intervalul 9-13 si la cererea clientului si a posibilitatii de livrare a curierului, exceptand duminica si sarbatorile legale. In cazuri exceptionale, daca produsul comandat nu se afla in stoc in momentul comenzii, veti fi anuntat de operatorii JuJo in legatura cu data posibila de livrare.
Inainte de a comanda un produs, verificati daca acesta se afla pe stoc. Produsele care nu se afla momentan pe stoc nu pot fi livrate. Comenzile respective pot fi pastrate termen de o luna, la solicitarea clientului si se livreaza in momentul in care reintra in stoc. Daca in termen de o luna nu se pot onora, aceste comenzi vor fi considerate anulate, fara o alta notificare. Daca clientul nu precizeaza ca aceste comenzi sa fie pastrate, acestea vor fi considerate nule. Comenzile se onoreaza in limita stocului disponibil.
Preţul fictiv şi preţul derizoriu (Cf. Art.1665 din Codul Civil)
(1) Vânzarea este anulabilă atunci când preţul este stabilit fără intenţia de a fi plătit.
(2) De asemenea, dacă prin lege nu se prevede altfel, vânzarea este anulabilă când preţul este într-atât de disproporţionat faţă de valoarea bunului, încât este evident că părţile nu au dorit să consimtă la o vânzare
Factura fiscala va fi trimisa in format electronic (Legea 571/2003) pe adresa de e-mail furnizata, nefiind necesara stampilarea si semnarea acesteia. Clientul poate solicita oricand la un moment ulterior factura in format tiparit, semnata si stampilata, daca activitatea prestata impune acest lucru (persoana juridica) sau pur si simplu se doreste pastrarea facturii in format tiparit.
Nu se fac livrari in afara Romaniei.
Responsabilitati privind produsele
Companiile, produsele sau serviciile mentionate in articolele publicate sunt marci inregistrate ale companiilor respective. Utilizarea oricarui nume de marca inregistrata este realizata doar in scopul analizei si nu constituie reclama pentru compania respectiva.
Jujo.ro garanteaza inlocuirea si/sau acceptarea returului produselor ce vor fi considerate neconforme cu descrierea de pe site sau cu asteptarile clientului termen de 14 de zile calendaristice de la livrarea acestora. Jujo.ro nu este responsabil pentru nelivrarea la timp a produselor, daca acest lucru tine de firma de curierat prin care au fost trimise. Orice reclamatie va fi adusa la cunostinta Jujo.ro in maximum 24 de ore de la receptionarea produselor, urmand ca aceasta sa fie transmisa furnizorului produselor respective, spre solutionare.
Produsele facute la comanda (piese de mobilier, patuturi, rochite, incaltaminte, articole de botez, etc.) nu se pot returna, in cazul constatarii unor neconformitati produsul va fi refacut pe cheltuiala jujo.ro si schimbat pe cheltuiala jujo.ro in termen cat mai scurt.
Stocurile de produse afisate pe site pot sa difere in anumite situatii de stocurile reale, de aceea confirmarea produselor si/sau a comenzilor va fi facuta exclusiv telefonic. Confirmarea de comanda primita prin e-mail nu ofera nici un fel de garantie in privinta rezervarii produselor sau a stocului si nu are valoare fiscala.
Imaginile care sunt prezentate pe site sunt exemplificative, produsele pot sa difere de acestea in ceea ce priveste culoarea, aspectul etc, insa in astfel de situatii clientul va fi instiintat inainte de a i se trimite comanda si nu se va trimite decat cu acceptul acestuia. Produsele oferite cadou la diverse promotii pot avea alte culori sau imprimeuri decat cele din fotografia promotiei. Caracteristicile si disponibilitatea produselor prezentate pe acest site se pot schimba fara o notificare prealabila. Valoarea maxima a obligatiilor Jujo.ro fata de orice client in cazul nelivrarii sau al livrarii necorespunzatoare a produselor cumparate este valoarea sumelor incasate de firma noastra de la respectivul client. In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, Jujo.ro isi rezerva dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta.
Returul produselor
In cazul in care produsul comandat nu corespunde prezentarii de pe site-ul www.jujo.ro sau prezinta defecte de fabricatie, puteti solicita inlocuirea acestuia sau returnarea contravalorii lui in termen de 14 de zile calendaristice din momentul in care l-ati primit. Returnarea se poate face numai daca produsul este returnat in aceleasi conditii in care a fost primit, fara semne de uzura sau consum, inclusiv accesoriile aferente, respectiv acestea sa nu prezinte sub nici o forma semne de uzura, lipsuri de nici un fel sau atingeri formei si starii initiale de la livrare. Denuntarea de contract se face numai in scris (email/formularul de comanda).
Exceptii
In conformitate cu Legea nr 449/12 noiembrie 2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora Publicate in Monitorul Official, partea 1 nr 812 din 18 noiembrie 2003 in vigoare de la 1 ianuarie 2007, potrivit OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor Art. 16- Sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce priveste contractele la distanta urmatoarele:
- furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator;
Informatii privind exercitarea dreptului de retragere
Aveti dreptul de a va retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice.
Perioada de retragere expira dupa 14 zile calendaristice incepand de la ziua la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor sau, in cazul bunurilor multiple comandate printr-o singura comanda si livrate separat, data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a ultimului produs.
Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca trimisa prin completarea formularului de pe site catre Jujo.ro (BASMIO DS SRL.).
Consecintele retragerii
Daca va retrageti, vom rambursa suma pe care am primit-o de la dumneavoastra ca si cost al produsului, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare prin transfer bancar intr-un cont bancar indicat de dvs. in scris; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.
Putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele sau pana la momentul la care ne-ati furnizat dovada ca ati trimis inapoi produsele, fiind valabila data cea mai apropiata.
Expediati produsele la adresa depozitului de la care au fost expediate, adresa pe care o veti primi in scris, prin email, imediat dupa confirmarea primirii solicitarii de retragere, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile calendaristice de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice.
Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor.
Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.
Model de formular de retragere
Prezentul formular se trimite completat doar daca doriti sa va retrageti din contract, completand online pagina de retur.
Potrivit articolului 9, Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, "consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14."
Potrivit articolului 13 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014
"(1) Profesionistul (BASMIO DS SRL.) ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului in conformitate cu art. 11.
(2) Profesionistul ramburseaza sumele mentionate la alin. (1) folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de consumator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care consumatorul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina consumatorului plata de comisioane in urma rambursarii."
Obligatiile consumatorului in cazul retragerii, conform articolului 14 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014
"(1) Cu exceptia cazului in care profesionistul s-a oferit sa recupereze el insusi produsele, consumatorul returneaza produsele sau le inmaneaza profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract in conformitate cu art. 11. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de consumator inainte de expirarea perioadei de 14 zile.
(2) Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu exceptia cazului in care profesionistul accepta sa suporte acele costuri sau in care profesionistul nu a informat consumatorul ca aceste costuri trebuie suportate de consumator. [...]
(3) Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie sa fie descurajanta pentru consumator in a-si exercita dreptul de retragere. Indiferent de situatie, consumatorul nu este responsabil pentru diminuarea valorii produselor in cazul in care profesionistul a omis sa il informeze cu privire la dreptul de retragere in conformitate cu art. 6 alin. (1) lit. h).
(4) Profesionistul trebuie sa poata face dovada diminuarii valorii produselor care rezulta diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor."
Pentru varianta completa a Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 click aici.
Produsele returnate vor fi trimise la aceeasi adresa de la care s-a facut expedierea, chiar daca aceasta nu coincide cu adresa sediului social sau a punctului de lucru BASMIO DS SRL., adresa care va fi comunicata de catre reprezentatul magazinului in momentul in care ii este adus la cunostinta returul. Produsele pot fi expediate direct din depozitele furnizorilor catre client si se vor intoarce retur prin curier la adresele respective. Produsele NU se vor returna prin Posta Romana si nu se vor expedia la nici o alta adresa decat cea specificata de reprezentatul magazinului, altfel nu vor fi receptionate si se vor intoarce retur la expeditor.
Garantia produselor
Garantie comerciala
Garantia comerciala este conform certificatului de garantie emis de catre producator, in functie de categoria de produs si reprezinta perioada in care consumatorul beneficiaza de reparatii gratuite din partea vanzatorului/producatorului.
Garantia de conformitate
Toate produsele beneficiaza, prin lege, de garantia de conformitate care reprezinta perioada legala de 2 ani in care consumatorului i se aduce produsul la conformitate in mod gratuit. Conformitatea se refera la caracteristicile produsului oferite consumatorului prin publicitatea aferenta facuta de vanzator/producator.
In cadrul termenului de garantie de conformitate producatorul repara, inlocuieste sau restituie contravaloarea produsului, conform LG449/2003, Art.11, Alineat 2. Perioada de timp stabilita de remediere a reparatiei nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului.
Conform OG21/1992 vanzatorul este obligat sa-i furnizeze consumatorului: certificat de garantie (doar pentru produsele de folosinta indelungata),manual de instructiuni/utilizare.
Cupoane si carduri cadou
Cupoanele de reducere pot fi aplicate pe toate produsele, exceptie facand cele aflate deja in alte promotii sau reduceri. Valoarea cuponului nu se aplica taxei de transport.
Cupoanele de reducere nu pot fi cumulate. In momentul plasarii comenzii se poate aplica un singur cupon atat pe site, cat si telefonic.
Cardurile cadou pot fi achizitionate direct de pe site sau telefonic si pot fi aplicate pe site pe toate categoriile de produse.
Dispozitii finale
Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Odata cu lansarea comenzii si confirmarea de catre magazin a acesteia, clientul accepta fara obiectiuni conditiile si termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeasi cu un contract valabil incheiat.
Dreptul de folosinta asupra continutului - text si imagini apartine exclusiv Jujo.ro (BASMIO DS SRL.).
Pentru orice sesizare legata de incalcarea dreptului de folosinta sesizata pe site ne puteti contacta la adrea: contact [at] jujo.ro
Conciliere amiabila
Daca aveti probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi solutionate prin e-mail sau cu persoana responsabila de comanda dvs., puteti lua legatura pentru o conciliere interna gratuita cu dl. Ionut Cosac, e-mail: ionut.cosac [at] jujo.ro.